Scor med dine skriverier 😚

16.2.2020

Hej med dig!

Du har gjort det før.

Det der med at tænke: NU gør jeg det.

Det er NU eller ALDRIG. 

Du vil skrive det nyhedsbrev, den blog, den artikelrække.. (indsæt selv)!

Og du knokler faktisk på. 

(For du er ret sej).

Du skriver et par fede overskrifter og en håndfuld gode opslag til LinkedIn.


Bare til en start. 

For at se om det virker.


Og det gør det!

Wow, folk skriver en masse positive kommentarer – så du er HØJ!

Nu er det bare om at fortsætte – og få noget lidt mere gennemarbejdet indhold ud på din hjemmeside, blog, nyhedsbrev…

Lige indtil.

Din bedste kunde kommer med et KÆMPE, altoverskyggende projekt. 

Din datter får skoldkopper. 

Eller du bare går kold. 

Det er her bogen “The One Hour Content Plan” kommer ind i billedet. 

Noter fra bogen "The One Hour Content Plan"

Bliv professionel med dine skriblerier

Meera Kothan lever af at skrive om at skrive – målrettet solo-selvstændige. 


Og hun har skrevet en bog, der får dig SUPER godt i gang.  


Du arbejder med din målgruppe (ikke på den fluffy, udefinerbare måde). Og du får faktisk fundet frem til de temaer, du vil skrive om – og får vinklet dem på en måde, der får dine kunder til at LÆSE. 

Og købe. 

Fedt nok… ;-)

Du kan læse bogen. 

Du kan også bare tage en 14 minutters læsepause, hvor du læser vores boghyldeversion af den. Eller ser vores video på 7 min.

Uanset hvad, er det første skridt..

..mod en professionel forretning drevet af et kundeflow, der kommer af sig selv (fordi du er hamrende inspirerende). 

Hun starter med grundlaget. Fundamentet.

Nogen vil sige, at det er det vigtigste.

Bla., bla., bla., din målgruppe, bl.a., bla...

Du har hørt om det før.

Målgruppen.

Og tilsyneladende er den vigtig.

Men hvad ER det egentlig? 

Udover en gruppe af mennesker.

Som måske – måske ikke(!) – deler nogle ensartede demografiske karakteristika som fx køn eller alder.

Det kan også være, at de har børn eller er beslutningstagere i store virksomheder.

Men hvad skal du egentlig vide om den, så den stopper med at være en stor, fluffy klump?



Meera Kothan er PIS-dygtig.

Hun tilføjer nemlig nogle spørgsmål, der gør målgruppen langt nemmere at arbejde med, så den faktisk er til at bruge.



Vil du også høre dem?

Det her skal du vide om din målgruppe

Det er meget simpelt.

Og super kraftfuldt.

De tre killer-spørgsmål

1) Hvilken proces går personerne igennem?

2) Hvad tænker de?

3) Hvad føler de?

Ja, kort sagt skal du ENDNU DYBERE IND 😜

Der er naturligvis MEGET mere, du kan blive klogere på..

Du kan læse eller se videoen i vores boghyldeversion lige her. 


Hav det fantastisk godt!

Mange hilsner fra Tenna
(og vink fra Jakob) :-)

→ Alle noter ✍🏼
Prøv Normé gratis: 1 uge med fuld skrue

Find smørhullet og byg branding, der sælger!

Normé StarterKit